Recenze: Of Mice & Men ~ Restoring Force

23. května 2014 v 17:00 | MeiAri |  Hudební recenze

Album Restoring Force od Of Mice & Men

Toto album je jedním z nějvětších fenoménů této skupiny a myslím si, že se jim nejvíce povedlo. Pojďme se tedy podívat, jak hodnotím nejen já tuto odvedenou práci. Velice náročné písně, které doprovází i jejich baskytarista svým hlasem; jednoduše pohádka.

Kapela Of Mice & Men, která bude 2. července tohoto roku v Lucerně složila pár songů, které vyšli jako album Restoring Force, což v překladu znamená Zpětná Síla. Velice zajímavé názvy písní, jako je třeba Break Free nebo velice přesvědčiná You're not alone. Spousta lidí by řekla, že takové písně budou spíše ploužákové, ale velice se zmílili. Není snad jediná píseň, která by byla v podobně slašácké podoby, pokud ji zpívá Austin Carlile. I když jedna se na albu vyskytla a myslím, že patří k velice překrásným písním.

Space Enough To Grow

Však mezi ty krásné nepatří jen ty pomalé, ale i ty pořádné, co mají nějaké decibely. Pojďmě se věnovat některým z nich. Jsou to například Bones Esposed a Break Free. Jsou to písně, které jsou založené hlavně na screamu a výzanému znění instrumentů. Hlavně kytary a bicích. Lidi na youtubu hodnotí tyhle písničky velice příjemným způsobem. Nějaké komentáře si můžeme ukázat... Dobré znát angličtinu

--- Myšleno k písni Bones Exposed

---- Nalezeno u písně Break Free

Bones Exposed

Break Free

Tyto písničky se mi svým způsobem líbily ze všech nejvíc, protože nevím. Jsou velice oblíbené, z celého alba jsou pravděpodobně nejlepší. Všimněte si toho, že se tam střídají dva hlasy a Austin hlavně zpívá scream. Také se zaposlouchejte do těch kytar a bicích. Mnohdy jde slyšet i baskytara, ale to už nedokážou vnímat všichni. Pořád to má specifický zvuk, jenom to, že dokážeme někteří z nás vnímat i ty basy.

Myslím si, že nemá cenu víc přemýšlet nad tím, jak to všechno ohodnotit. Moje hodnocení je přesně takové:

1 člověk ohodnotil tento článek.